Blog Sakinleri

21 Ağustos 2011 Pazar

FLORMAR SUPERMATTE M 122

Benim flormar sever bir oje delisi olduğumu bilenler bilmeyenlere anlatabilir :)tabi pembe aşkımı anlatmıyorum bile öncelikle iki oje daha tanıtayım sizlere gerçi soft renkli olanı daha önce tanıtmıştım ama bu kadar net rengini gösterememiştim,
gördüğünüz pudra pembemsi renk(ki ben bu renge bayılıyorum kesinlikle bu tarz oje severler almalı)flormarın en sevdiğim ojelerinden biri bi kere baştan söylemeliyim bu iki oje de hızlı kuruyor siz birinci katları sürüyorsunuz direk ikinci kata geçebiliyorsunuz vurgulamada kullandığım pembe oje golden lady markalı bir oje ve tek kat sürdüm görüyorsunuz rengini nasıl veriyor bulursam bu markayı da saldırcam sanırım :))numaralarına gelirsek flormar olan SUPERMATTE M 122 numara fırçasını seviyorum kolayca sürebiliyorum şeker pembe olan golden lady markalı numarası 317

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder