Blog Sakinleri

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Dikkat;bu post yoğun miktarda pembe içermektedir!! :))


 
 E canım her postta mana aramanın alemi yok .Blogumu pembiş görmek hoşuma gidiyor evet :)E pembeyi seven pembe şeylere aşık biriyim bu da doğru:)
  Şimdi anlam ararsanız bu posttan çıkabilecek tek anlam "evet bu kız pembe seviyor" olur :)))Bu şirincikleri bloğumda görmek istedim ayyyyyyy bakın bakın sevgi patlaması :PBelki beni daha iyi tanıyabilirsizin böylece ...Ve evet bi gün saçlarım yukardaki gibi olacak ;)

Burası cennet olmalı :))


Herhangi biri hediye edilebililr bir şahsiyetim :)Hepsine yetecek sevgim ve yerim var :)


Sanırım senle konuşmak harika olcak :))

Ben aynı zamanda Betty'e de bayılıyorumm

Hep pembe bir araba istemişimdir :)

 Saray mı burası benim için sonsuza dek yaşanılası yer :))
Kesinlikle bundan bende de olmalı :)
Kurdele mi :)Yerim ben onlarıı...Pembe arabam burada dursa :)
Bu tabela benim iş yerimin önünde olsa ya ;)

Müzik ruhun gıdası pembe sefası :)

Telefonsuz asla :)

Hediyelerim bu mumlardan biri  olabilir mi :)nütfennnnn :))

Çok aburcubur yerim.doğru.Ama pembelerse çatlayana kadar yerim :)Pembe bir mide sağlıklı olandır :))Cupcake aşığıyım :)
pink things 3 All sorts of PINK (28 photos)pink things 4 All sorts of PINK (28 photos)pink things 14 All sorts of PINK (28 photos)pink things 23 All sorts of PINK (28 photos)
Saçlarım benim için çok önemli ;)

Bunlara hayır diyemem
pink things 25 All sorts of PINK (28 photos)


Pink-things-5_large

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder