Blog Sakinleri

23 Eylül 2011 Cuma

PASİFİC GABRİNİ 35

  Tam da adını yansıtan bir oje daha aldım , ama sizlere oje postu girmiyorsum tırnak bakımı durumları biraz da üşengeçlik girdi işin içine derken bahaneler bahaneler :))
 
Ama bu oje içimdeki oje aşkına bir çuval daha sevgi kattı :))Çok sevdim kendisini ve sizlere de bahsetmiştim daha önceden bu ojeleri alış hikayemden  şuradan :)
 
Şimdi bakın bakalım söylediğim kadar şeker mi değil mi :)
  Bir de bu oje her renkle ayrı güzel duruyor.Bugün sormayan kalmadı numarasını,markasını :)Onlara söylemedim blog sakinlerime sakladım :))
 
Şşşş sır bu tamam mııı ... Şaka bir yana ojemiz GABRİNİ PASİFİC serisinin 35 numarası.
 

3 yorum:

  1. rengi gerçekten çok şekermiş:))güle güle sür tatlım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş rengi bu ojenin, yeşilde çok güzel. Güle güle sür :)

    YanıtlaSil
  3. Canlarım benim çok teşekkür ederim daha şirinleri sizin olsun :)

    YanıtlaSil