Blog Sakinleri

11 Ekim 2011 Salı

CUTE SHOES

  Ayakkabı kimi için bir tutku kimi için olması gereken bir şey kimi için de olmazsa olmaz :)Benim için her ne olursa olsun alındıkça alınılası bir şey :)Renk renk çeşit çeşit model model ayakkabım da olsa mutlaka gözüm kalan bir ayakkabı daha oluyor :)Ama evrene sesleniyorum,secret yapıyorum :)Benim olun siz nolur kii :)Ben sizi severim,korurum ,çok güzel saklarım yeaa :)

boots, bow, bows, fur, furryadorable, baby blue, boots, cute, diamondsboots, fashion, heels, ill shoes, separate with comma, sequinsheels, leopard, leopard print, separate with a comma, shoesbooties, chains, fashion, heels, peep toe bootiesbooties, fashion, heels, shoes, tanblack shoes, cool, fashion, feet, girlankle boots, boots, louboutin, shoesfashion, heels, shoesheels, pink, shoesbag, black, black bag, black leather bag, boots, brown

3 yorum:

  1. ilk görseldeki botlara bayıldım çok cicileer =)

    YanıtlaSil
  2. bende seninle ayni fikirdeyim aldikca alinmasi gerek :))Ama aldikca sanki annem her an kalp krizi geciriri diye korkuyorum cünkü artik saymakla bitmeyen ayakkabilarimi gördükce kötü oluyor :DD
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. 4,5,10 diyorum başka bişey demiyorum,tıp...

    YanıtlaSil