Blog Sakinleri

6 Ekim 2011 Perşembe

SON MODA SAÇ MODELLERİ

blonde, fashion, hair
  Saçlarımızı bazen toplar,bazen açar,arasıra örer belki atkuyruğu yaparız.Modayı takip etmeyi seven biriyseniz bu modeller sizlerin de ufkunu açabilir.Değişik ya da sıradan gelebilir de :)Ama yine de hepsi çok hoş hepsi çok şık ...
 
beautiful, blonde, braid, fashion, fishtail  Sonuçta annelerimizin "Ne o öyle zibidi gibi ?!Topla şu saçını!Taramıyor musun sen" sorularına "Yeaa anne tarayınca kırılıyor tamamm mıı :)ben böyle seviyorum!Toplamıcam işte böö"  inatlaşmalarıyla büyüyen bir neslin evladı olarak artık yaş kemale ermese de erdi bir şeylere deyip istediğim gibi saçlarını bozan,dolaştıran,bağlamayı hala sevmeyen biri olarak bu modeller ilgimi çekmiyor değil hani :))


bow, cute, fashion, prettyblake, blake lively, blonde, blue, dress, fashion. girlbow, cute, fashion, girl, pinkbraids, brunette, epic, fashion, floral dressbraid, brunette, cardigan, dress, fashionaction, action sampler, actionsampler, beatriz bressan, bluefashion, girl, hairbarbie, blonde, cute, gabife, hair, igottapeenow.tumblr.comanimal, braid, cat, cute, fishtail, floral printcute, girl, hairblack, blonde, brown, city, gagagirl, hair, whitegirl, hair, nice, prettybeach, bikini, braid, brunette, fishtail, oceanblonde, fashion, girl, hair, hedgesblond, blonde, blonde pretty, colored hair, fashion, girlfashion, girl, photographybeautiful, brunette, fashion, girl, hair

2 yorum:

  1. balıksırtı örgü saçlara bayılıyorum.ama kendim öremiyorum,annem de örmek istemiyor:(((((

    YanıtlaSil
  2. gülümse bende bayiliyorum cnm ama malesef kendimde yapamiyorum annemde bilmiyor :(((

    YanıtlaSil