Blog Sakinleri

18 Ekim 2011 Salı

Farklı Manikürler

art, black, bright, heart, lips, lipstick

  Tırnaklarımı severim ama yine de onları ojeyle buluşturmaktan çekinmem.Sık sık değiştirdiğim renkler,farklı stillerde sürdüğüm ojeler artık beni de usandırmaya başladı.

  Çünkü artık değişik modeller uygulamak istiyorum.Tam da istediğim gibi bir kaç farklı uygulama çarptı gözüme...


blue, girl, mug, nail polish, nailscute, nails, shinyfashion, girls , nails, photoaccessory, black, brand name, clear, couture, crownblack, blooms, fashion, glitter, nailsart, bubbles, green, nailpolish, nails

8 yorum:

  1. İkinci ve üçüncü fotoğrafa bayıldımm.. Cok zarif <3 İlk fotoğraftaki kalp dudak abla da ojeyi benim gibi yamuk yumuk sürmüş:))

    YanıtlaSil
  2. En çok fiyonk detaylıyı sevdim.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. justuntitled; ama senin de tırnakların daha güzel bebeğim :)

    MadamB Fashion ; fiyonklu olanı ben de çok sevdim.Orjinal olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ay teşekkür ederim süslm:* bu arada bende mimin var hiç görmüyosun hııh'

    YanıtlaSil
  5. şu mavili tırnaklara bittim wallahülazim =)

    YanıtlaSil
  6. Ayy yerim seni ben ya :)Sen o tırnakları ne kadar harika kombinlersin bir hayal ettim de :)Yakar geçersin yine rococosh'um :)

    YanıtlaSil
  7. bence renkli frecnh olayını bi denemelisin tatlım,tırnakların,uzun,güzel,çok yakışır eminim

    YanıtlaSil
  8. Gülümsecim teşekkür ederim :)Dener denemez koyarım buraya :)

    YanıtlaSil