Blog Sakinleri

10 Ekim 2011 Pazartesi

ZARA Dresses

  İtiraf etmeliyim ki ZARA benim ,için vazgeçilmez bir marka değidi.Devamlı takip etmezdim sezonunu fakat şöyle bir şey var ki sezon trendlerini ilk görebileceğimiz mağazalardan biri belki de tek olanı diyebilirim.Emin olun her alacağınız parça bir çok şekilde kullanabileceğiniz hem kaliteli hem şık hem de stil sahibi olmanıza yardımcı olacak parçalar ;)

  Fiyatlarına gelirsek ; yahu o kadar para vermem diyenler ; gidip başka yerlerden ucuza 10 tane şey alacağınıza bence bir tane iki tane kaliteli kıyafetiniz olsun çok daha iyi.Hem ne demişler ; ben ucuz mal alacak kadar zengin değilim ...
Elbiselere,kombinlere bakın ve siz karar verin ;)


6 yorum:

  1. ilk elbise favorim ! =)

    YanıtlaSil
  2. annem de ucuz etin tiridi olmaz der hep:)))fiyatları da çook abartı değil zaranın kotondan fazla ipekyoldan az.ama ayakkabıları pahalı,bunu itiraf ediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. ben zarasız neyapardık düşünemiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. alice; çift renkli şeyleri ben de çok seviyorum.Ayrı bir havası oluyor.Ayakkabıda da ,çantada da ,kıyafetde de :)

    gülümse;anneciğin ne kadar haklı :)Alır bi kaç kere giyer çöpe atarsın :)Ama zaranı al,sev sakla :)Kızın da giyer belki :)))

    Rococosh; bebeğim ne kadar haklısın.Bir de H&M i unutmayalım :)Ama şun u da bil çoğunu da sen sevdirdin bana :)Geçen erkek reyonunda dolaşıyorum,senden öğrendiklerimden biri de bu :)Görevliler garip bir yüz ifadesiyle bana bakıyorlar :))Ama gerçekten de bakmak gerekli.Hatta ben çocuk reyonunda da süper ciciler bulup aldım :P

    YanıtlaSil
  5. ayy elbiseler birbirinden güzel gerçekten.... biker botlarına bayıldığımı söylemek isterim... ne kadar hoş olmuşsun ...

    YanıtlaSil
  6. Valla hepsi ayrı yakışmış, özellikle siyah kombinini çok begendim :) mutlulukla, iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil