Blog Sakinleri

3 Kasım 2011 Perşembe

Rıhanna ve kürk yeleği

Rihanna – Candids in Mahiki Nightclub

  Bu sezon kürk trendinden o kadar çok bahsettim ki artık tek tek obje olarak değil de kombinlenmiş göstermek en iyisi olacak.Gerek ayakkabı,gerek çanta ,gerek farklı farklı aksesuarlarda gördüğümüz kürkler en çok da yelek olarak kullanılıyor.Yalnız benden söylemesi alacağınız yeleğin kaliteli olmasına ve alerjiniz varsa tüylerinin koparak dökülmediğine emin olarak alın.Bir de fazla kilolarınız varsa aman dikkat ,olduğunuzdan çok daha kilolu görünebilirsiniz. ;)

Rihanna – Candids in Mahiki Nightclub
Rihanna – Candids in Mahiki NightclubRihanna – Candids in Mahiki Nightclub

1 yorum:

  1. benim cocukken böyle bir yelegim vardi, bi 5 kilo almistim, giymistim, annem ayi gibi oluyorsun diye kizip cikartip atmisti üstümden. halen anlam veremedim niye öyle yaptigini :D

    YanıtlaSil