Blog Sakinleri

24 Aralık 2011 Cumartesi

BIOXCIN SAÇ DÖKÜLMESİNİ DURDURUN! İLK YIKAMA


  Meleklerim hepinize kucak dolusu öpücükler.Bu gün ilk defa bıoxcin ile saçlarımı yıkadım.Öncelikle şampuan o bilindik şampuanlardan değil.Kıvamı da rengi de karamel gibi.Kokusuna bayıldım.Bana ilginç gelen ve işe yarayacağını hissettiren şey saç derimdeki etkisi oldu.Hani açık yaraya tuz basarsınız da bir garip olur orası,bişiler harekete geçer,hissedersiniz,işte onun acısız hali diyebilirim.

  Bir şeyler oldu saç derimde :)Hücrelerime kan pompalandı,hissettim :)Kokusunu çok sevdim ve yıkarken bitkisel olduğunu daha net hissediyorsunuz.Saçlarımı taradım ve her zamanki gibi olağan bir kaç tel döküldü.Tabi sonuçta daha ilk yıkama,hemen bir etkisi olmaz ama merak edenler için kullandıkça paylaşacağım.

2 yorum:

  1. hala kullanıyormusun acaba ?

    nasıl sonuç verdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım uzun süre kullandım,memnun kaldım ama kullanmayı bıraktıktan sonra yine dökülmeler oldu.Yaklaşık iki aydır bebek şampuanı kullanıyorum ve eskisi kadar dökülme sorunu yaşamıyorum.

      Sil