Blog Sakinleri

4 Aralık 2011 Pazar

Herkese Yakışan Renkler

hand made batik fabrics


Kıyafet ya da aksesuar alırken her şeyden önce bizi çeken şey rengidir.Kumaşı,detayları,kullanışlı olup olmaması genellikle benim için ikinci plandadır.Buğday tenli,koyu kahve gözlere sahip biri olarak Gerek kıyafet gerek aksesuar alırken renk konusunda ince eler sık dokurum :)Çok zor seçer ama seçince de en güzelini seçtiğime inanırım.Ama bu gün internette gezinirken , uzman görüşlerini okurken bir yazı gördüm ki hemen sizler de benim gibi faydalanın istedim.HERKESE YAKIŞAN RENK?DOĞRU RENK?ALTIN RENK?Var mı böyle bir şey demeyelim; varmış :)Bakalım bu renkler nelermiş?

MOR

  Evet ilk rengimiz mor.Saç rengi ,ten rengi ne olursa olsun HERKESE YAKIŞAN ilk rengimiz mor.Ne sıcak bir renk ne de çok soğuk ve mat .Bu nedenle olsa gerek uzmanlar MOR'u mükemmel olarak tanımlamış.Çok yönlü bir renk olmasının da bu mükemmellikte katkısı büyük.



Evet uzmanlar haklılar.Gördük ki sarışın,esmer,kumral demeden mor herkese çok yakışıyor.Gelelim ikinci rengimize ;

KIRMIZI

 Tartışmasıs en alımlı gösteren renklerden biri de kırmızı.Kırmızı bir elbise giyip,dikkat çekmeyen kadın var mıdır acaba :)Pek sanmıyorum.Doğru kıyafet seçimiyle ,kırmızı bir elbise daima kadını kusursuz ve alımlı gösteriyor.Kırmızı kıyafetleri sevmeyenler; ilgi odağı olmak için tek yapmanız gereken çilek kırmızısı,domates tonlarında bir makyaj yapmak.Ama abartmamak gerekiyor.Tek bir kırmızılık olması daha güzel görünmenizi sağlayacaktır.







Gerçekten kırmızı insana ayrı bir hava katıyor değil mi?Bakalım diğer rengimiz neymiş;

PETROL MAVİSİ

Petrol mavisi bizi daha canlı,zinde ve sağlıklı gösteren bir renk.Bu rengi de dolaplarımızdan eksik etmemeliymişiz.Benden söylemesi ;)







 


Geldik son rengimize.Önceki renkleri ben çok sevdim ve bu rengi de bir pembe sever olarak kucakladım ,bastım bağrıma :)

GÜL KURUSU

  Gül kurusun aslında bir çok tonu var.Açıklar daha nude gibi,koyu tonları biraz mürdüme çalıyor ama renk olarak dolabımızda bulunması gerektiği kesin.Bu renk bize hem ışıltı katıyor hem de masumiyet.Tek dikkat etmemiz gereken nokta aynı tonlarda bir ruj sürmek.





46th Annual Academy Of Country Music Awards - ArrivalsKate Middleton Fashion Style Sequined Gown Jenny Packham Kate Middleton Fashion Style Sequined Gown Jenny Packham




Benden söylemesi,sizden uygulaması :)Bu sihirli renkleri unutmayalım :)İlerleyen zamanlarda hangi rengi hangi renkle kullanmalıyız bunun da kendimce tüyolarını vereceğim :)Öpüyorum hepinizi


Son olarak ARAMIZA YENİ KATILAN HERKESE BOL BOL ÖPÜCÜKLER :)


Bu güzel köpeciği kazanmak isteyenler ; Tık Tık

4 yorum:

  1. benim rengim mor,siyah ve beyaz:)))

    YanıtlaSil
  2. canim benim harika bir post hazirlamissin :) ellerine saglik <3

    benim elbiselerde favori renklerim: siyah, kirmizi, beyaz


    güzel yorumun icin cok tskler bitanem :))

    öptüm seni canim

    YanıtlaSil
  3. Cupcake renklerle dolu harika bir post olmus bu. cok sevdim;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil