Blog Sakinleri

1 Aralık 2011 Perşembe

En havalı topuzlar

6 yorum:

  1. ya ben de seviyorum bu up do topuzları.ama saçlarım artık kısa vee zaten uzun olsa da bana yakışmıyodu:))

    YanıtlaSil
  2. 4. resmi calıyorum ve o modeli yapmaya başlıyorum :D bakalım ortaya nasıl birşey cıkacak :D

    YanıtlaSil
  3. bebişim çok güzel modellermiş beğendim hepsini bende mimlerin var süslüm tatile gidince unuttun hepsini:/

    YanıtlaSil
  4. Gülümsecim;bu halde saçların çok hoş ve modern oldu.Böyle çok daha güzelsin ;)
    Chunli beauty; Güzel sarı şekerim benim merakla bekliyorum :)
    Rengarenk daphne; Bebeğimsorma :)Unuttum gerçekten hemmen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. bende seviyorum ama saclarim düz olmadigi icin güzel durmuyor :(

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. Bende cok seviyorum balerin topuzunu. Hem kullanisli hemde guzel :))

    YanıtlaSil