Blog Sakinleri

3 Mart 2012 Cumartesi

Adım Adım Vintage Saç Toplama

Tbdvintagevixen2_large

8 yorum:

  1. Bayıldım, bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  2. Püfff süper yaa
    .yapabilsem keşke

    YanıtlaSil
  3. Kızlar eminim çok daha güzellerini yapabilrsiniz ;) <3

    YanıtlaSil
  4. Süperler.
    ama hayatta yapamam bunları ben :))

    YanıtlaSil
  5. 1.soru ? bu harika kiz senmisin? ikinci soru? fotograflari kim cekti? ve harika olmus hayran oldum!

    YanıtlaSil
  6. Longing;Şimdi tek tek bakınca zor görünüyor ama yapılabilir bence ;)
    cerenim.com; 1.cevap;ben değilim canım :) 2.cevap ; ben olmadığımdan kim çekti bilmem fakat nette buldum ben gezinirken.Yani blog sahibi midir bu güzel kadın,nedir bilmiyorum.Bazı fotoğraf görüntüleme siteleri var oralarda gezinirken buldum ;)

    YanıtlaSil
  7. ben daha burda saçımı at kuyruğu yapamıyorum, bunu yapmam için 3 saat ayırmam lazım:)) en iyisi kuaföre bi on kağıt daha vermek)

    YanıtlaSil