Blog Sakinleri

24 Mart 2012 Cumartesi

Kim Kardashıan'a Saldırı


Kim Kardashian'a saldırı!
 Kim geçtiğimiz günlerde şık şıkıdım giyinip,parfüm tanıtımına gitmişti ki o da ne bir anda kafasından boca edilen unla şok oldu.

Kim Kardashian'a saldırı!
 Bir kadın;devamlı kürk giymesini protesto etmek için bunu yaptığını söylerken Kim koşar adımlarla ortamı terketti :)Ünlü olmak zor ;)
Kim Kardashian'a saldırı!
Seven var ,çekemeyen var.Her an kafama yumurta mı atacaklar,o kim oradan elini kaldırdı kim bilir ne yapacak falan diye düşünmek insanı nasıl yıpratır KİM bilir :)Haydi şarkıyla çoşalım,şenlenelim :)


3 yorum:

  1. ben bu kadini hic sevmiyorum hic sevemedim zaten.. kürk giyip giymesiyle alakasi yok.. cok yapmacik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce Cnbc-e de izledim :)Hayatımın tüm gerçekliklerini yaşıyorum.Her şey doğal ve olduğu gibi diyordu :))

      Sil
  2. Hiç üzülmedim nedense :)

    YanıtlaSil