Blog Sakinleri

1 Mayıs 2012 Salı

ADIM ADIM TIRNAK STİCKERI YAPIMI

168410_181813271841680_131221260234215_495747_6232226_n_large
Güzel görünen tırnaklar,hepimizin vazgeçilmezi.Eller ne kadar bakımlı olursa,kendimizi gün içinde o kadar mutlu hissediyoruz.Uğraş gerektiren süslemeler,çileden çıkartan tırnak desenleri bir yana,yok mu kolayı derseniz;evde kendi stickerlarımızı kendimiz yapıyoruz :)

İstediğiniz desende ,istediğiniz renkleri karıştırıp beyaz batlara ya da yağlı kağıt gibi kağıtlara sürüp,kuruyunca çıkartıyoruz.İstediğimiz gibi şekil verdikten sonra da tırnaklara yerleştiriyoruz.Son kat cilayı da sürünce bizden güzeli yok ;)

6 yorum:

  1. ooo çok güzel :) biraz zor gibi denemeye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ohanza ne kadar zekice bir fikir. benim gibi oje ebrusu yapamayanlar icin birebir. izin verirsen seni kaynak olarak gostererek blogumda bu yaziyi paylasmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. İşte bu fikir şahane, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Hakikaten süper fikir..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. işte bunu beğendim :))

    YanıtlaSil