Blog Sakinleri

2 Mayıs 2012 Çarşamba

CHISSA 11 Tarçın/Bakır Rengi



Bu oje biliyorsunuz Leydi kozmetik ürünlerinden.İçindeki yansımalardan dolayı her ışıkta farklı görünüyor :)Oldukça orjinal bir ton.İlk fotoğraf tam tonunu yansıtıyor.Tarçın/Bakır tonlarında ve ışıltılı bir oje arıyorsunuz adres Chıssa 11 :)
Sürümü şaşırtıcı derecede rahat .Benim için oje kadar fırçası da önemli.Ne dalgalanma yaptı ne de iki üç kat sürmekle uğraştırdı.Rengin böyle göründüğüne bakmayın uzaktan bakınca oldukça metalik .

Çok hızlı kuruması da ayrıca hoşuma gitti.Tüm tırnaklarım bittiğinde bir elimdekiler kurumuştu bile.Tek katta(bazlı) istediğiniz kapatıcılığı sağlayacaktır.Kötü yanı yok mu derseniz;kokusu berbat :)Her gülün dikeni diyerek kendimizi avutalım :)Kokusunu bir yana bırakırsak , benden tam notu aldı :)

4 yorum:

  1. Hee ben de aynı renk ojeyi sürmüşüz sandım :D Seninki de hoşmuş ama benim tonlarımdan değil hehehhh.. Öperiim canım ! :-*

    YanıtlaSil
  2. Rengi süpermiş bakır tonlarına bayılırım :-)

    YanıtlaSil
  3. bu makanın bende sadece fuşya simli olanı var nerden aldığımı bile hatırlamıyorum ama ben de memnunum. Senin rengin de ışıltıları da çok güzel,

    YanıtlaSil
  4. bende bakır tonlarında oje arıyordum esmerliğime yakışır mı bilemiyorum ama çok abartılı durmayacaktır öneri için teşekkürler <3

    YanıtlaSil