Blog Sakinleri

22 Temmuz 2012 Pazar

Kitoko Saç Bakım Yağı


 Kitoko markası daha önce duymadığım ve denemediğim bir markaydı.Taki güzellik kutularından birinde denemem için gönderilinceye dek.Henüz sürekli olarak kullanmadım ama adının saç bakım yağı olması sizi korkutmasın.Bir kaç damla çok az geliyor. Yaklaşık 10 damla alıp nemli saçlarıma sürüyorum.


 Kururken yağı emen saçlarım yağlanmıyor.İçeriğinde argan yağı ve vitaminler bulunuyor.Bu tester şişesi bile oldukça bereketli.Elimdekini bitirdikten sonra memnun kalırsam,tam boy ürünü de alabilirim.Aranızda ürünü uzun süre kullanan var mı?

11 yorum:

  1. ben argan yağı kullanıyorum çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi markanın argan yağını kullşanıyorsunuz acaba ?
      ela.

      Sil
  2. kullanmiyorum canim ama benimde ilgimi cekti bende ögrenmek isterim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım canım argan yağı iyi diyorlar ama ...

      Sil
  3. bu ürünü ilk kez görüyorum iyi diyorsan alınabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim ilk üç kullanım için
      -Yağalandırmadı
      -Çok nem vermese de eskisinden daha nemli saçlarım var
      -Kokusu güzel
      Ama net konuşmak için şişenin bitmesini bekliyorum :)

      Sil
  4. valla daha önce hiç dduymadığım bir marka ama saç için argan yağı birebir içeriğinde de varsa iyidir die düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım işime yarar canım.Yaz geldi saçlar iyice kurudu malum ...

      Sil
  5. Bende lila kutuda kitoko ile marrakesh argan oil arasında kaldım?
    ela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da lilakutuyla gelmişti.Marrakesh'i bilmiyorum ama mecidefendi saç bakım yağlarına da iyi diyorlar.

      Sil
  6. ilk kez gördüm bu ürünü saç için olan bütün ürünleri teker teker deniyorum en iyisini bulanan kadar :) bunu da denicem mutlaka :)

    YanıtlaSil