Blog Sakinleri

24 Eylül 2012 Pazartesi

Otacı Ürünleri


Otacı,doğal içerikli ürünleriyle dikkatimi çekmeyi başarmıştı.Elime deneme ürünleri geçene kadar,kolonya ve bebek şampuanı da ürettiklerini bilmiyordum.En önce deneyeceklerimden biri de böylece lavanta kolonyası oldu :)

Hazır bebek şampuanı kullanmaya başlamışken,bir de gül kokulu Otacıları denerim.Saçlarım içi özel bir bakım kürüm var zaten.Kafada 4 saat bekletilen cinsten hem de :)

Argan yağları da bir saat bekletiliyormuş,deneyip etkilerini göreceğiz.Serum durulanmıyor.Saça nem kazandırıyor.Argan yağı içeren ürünler ve lavanta kolonyası hemen denenecekler arasından :)

Bunun yanı sıra sarımsaklı şampuan da var.Tabi kokusundan arındırılmış.Saça güç veriyormuş.Bilirsiniz sarımsak saç çıkartır.Aranızda Otacı ürünlerini kullanan,kullanmış olan var mı?

Daha fazla ürün incelemek isterseniz Tık tık

4 yorum:

  1. otacının gülsuyunu kullanmıştım çok memnun kalmıştım canım... sarımsaklı şampuanınıda duymuştum ama diğer bakım ürünlerini bilmiyodum =))
    saçlarına uyguladığın bakım kürünüde paylaşırsan çok sevinirim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça paylaşacağım :)Canım bebek şampuanlarını kullandım,kokusu harika.Denemelisin.Mis gibi gül kokuyor.

      Sil
  2. Ben otacının 10 bitki olan şampuanını kullanıyorum çok memnunum numuneleri nerden temin etin acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemem için gönderildi.Şampuanı duymuştum,memnun olmayan yok sanırım.

      Sil