Blog Sakinleri

20 Şubat 2013 Çarşamba

Golden Rose 14 :Gümüş Oje

 Hepinize kocaman merhaba :)Bu haftayı da yarıladık,hafta sonunu iple çeker haldeyiz.Şimdi haftanın yorgunluğu,o bu hepsini bir kenara bırakın,metalik ojelerinizi gün yüzüne çıkarın.


 Geçen sezon bir metaliktir tutturmuş,olmadık renk ojeleri sırf metalik yansımalar barındırıyor diye almıştık.
Sürdüğüm oje aşağı soldaki goldenrose 14 numara,diğerleri de metalik ojelerimin üçte biri :)

Hele ben öyle renkler almışım ki,çoğu fosforlu gibi göz alıyor,sürmeye elim gitmiyor :)Bu oje çılgınlığında çok şükür ki gümüş rengi ojeyi de kapmışım da üşengeçliğim tuttuğu zaman sürüp,çıkıyorum.Oje altına baz kullandım.Rakı beyazı ya da nude renkler baz için ideal.

 Flashlı çekimde oldukça opak çıkmış renk ama bu sizi yanıltmasın.Oje çift katta ancak rengini veriyor.Benim için önemli olan çabuk kuruması diyorsanız;oje tam size göre.Tek renk hoşunuza gitmiyorsa şayet;tırnaklarınıza pembe ile baskı uygulayabilir ya da french modelinde boyayabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Çabuk kuruyan ojelere bayılıyorum.:) Benim metalik gri ojemde ( rapsodi.) hemencecik kuruyor.:) Acaba bu ojelerin hepsi mi öyle? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç arkadaşım daha gri için aynı şeyleri söylemişti ama diğer metalikler(renkli)hiç öyle değil ne yazık ki.Yazın sorun değil de kışın hiç çekilmiyor :)

      Sil