Blog Sakinleri

14 Mart 2013 Perşembe

Rıval Young Asetonsuz Oje Çıkartıcı :Rossman Ganimeti



Sık sık oje değiştirenler bilir,o ojeleri çıkartmak işkence gibi dakikalar sürer bazen.Hele koyu renkler sürdüyseniz yandınız;bulaşır da bulaşır!Kırmızı ve kıvamlı pembelere zaten değinmiyorum,tırnak içine kadar işleyebilir!Bu durumları yaşamamak için ojenin kalitesi,oje altı baz gibi etkenler dışında en dikkat edilesi konu;aseton(oje çıkartıcı).

Kokusu,tırnaklara verdiği nem,içeriği derken seçe seçe alınacak aseton bulamayanlar ;şimdi bu ürüne iyi bakın!

Rossmanda indirimden önce almıştım fiyatı 2.99'du.Açıkçası sıradan bir aseton değil mi 2 liraya alıyorum ben bunun büyük boyunu diye söylene söylene sepete atmak için elime almıştım ki,arkasını ,içeriğini okuduktan sonra ve aseton içermediğini görünce ilk iş kapağını açıp koklamak oldu,sonra hemen kasaya :)

Tırnağımdaki oje essence'in çift taraflı ojesiydi ve simli olan(koyu renk)ojesi çok zor çıkacak diye korksam da oje çıkartıcım beni neredeyse hiç uğraştırmadı.Üstelik kokusu da güzel.

Tırnaklarımı kurutmadı,simleri çıkartırken tırnak yüzeyini çizmedi.Başlıkta belirttiğim gibi aseton da içermiyor!Ve biliyorsunuz ki aseton içermeyen oje çıkartıcılar genelde vasat olur,tırnakları ve tırnak etlerini feci şekilde kurutur.Bu ürün kesinlikle muadilleri gibi değil,oldukça başarılı.Gördüğünüz gibi tüm simi,rengi pamuğa topladı.

Favori asetonum daha iyisini bulana dek budur,duyrula :)Ürünün tek eksisi;tıpasız oluşu.Elinizin ayarı yoksa şayet,minicik pamuğa hatrı sayılır miktar asetonu boca etmeniz kaçınılmaz.Dikkatlice az miktar dökmeniz kafi.Kullandıktan sonra anladım ki bu fiyata bu kalite çok fazla.Tekrar alınacak,hatta indirime girerse stoklanacak :).

**Kokusu rahatsız edecek kadar yoğun değil ama koku konusunda duyarlı ve hassas olanlar muhakkak deneyerek,reyondaki ürünü kokladıktan sonra alsın.Ben oldum olası hindistan cevizi ve çiçek kokularını sevdiğimden rahatsız olmadım.
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

8 yorum:

  1. benri'nin sarı renkli olan oje çıkarıcısını tavsiye ederim o da asetonsuz onu da bir dene gerçekten çok güzel çıkarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje bloggerlarından asetonla ilgili alınan her tavsiye altın değerinde :)Alınacak listesine eklendi <3

      Sil
  2. kokusu nasıl acaba ben parfümlü olan aseton kokularına dayanmıyorum niyeyse... her oje çıkarışım birkabus birde bunu deneyelim teşekkrüeler paylaşımın için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğun değil ama belirgin.Bayıcı aseton kokuları şöyle kalsın hafif asetonumsu ama çiçekli kokuyor :)

      Sil
  3. Rossman'a gittiğimde ilk alacağım ürün bu olacak.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin de hoşuna gider kokusu,etkisi <3

      Sil
  4. evet evet listeme ekliyorum rosmanda gidince ilk buna bakıcam,asetonum bitti bitcek yakında çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Rossman'a gidince alacağım. Tabi flormar asetonsuz oje çıkarıcım ve diğer flormar aseton depom biraz azalınca =) Hindistan cevizi kokusuna bayılırım!
    <3

    YanıtlaSil