Blog Sakinleri

12 Mayıs 2013 Pazar

Gratis İndiriminden Payıma Düşenler


gratis indirimi-indirim-gratis-alışveriş-benri-gliss-essence
 Kadınlar günü indirimi çoğumuzu mutlu etmemişti ki Anneler günü indirimi yüzümüzü biraz daha güldürdü.Aslına bakarsanız the balm'dan almayı planladığım bir kaç ürün vardı ama klasik tablo:ürünler bitmişti.Belkide bu bir işarettir ve almamam gerekiyordur diyerek diğer ürünlere göz atmaya başladım.

 Şanslıyım sanırım,hangi ürünü almak için uzandıysam ya son bir adet kalmıştı ya da son iki.Nihayetinde bir ya da iki ne kaldıysa attım sepetime.Sepet bir süre sonra yetmez oldu,aldıklarımın yarısını önceden kasaya bırakarak alışverişime devam ettim.

 Uzuun süre yetecek kadar pamuk aldım.Kadınlar günü indirimde pamukları fark etmeyenler bu sefer önce pamuk almışlar sanırım :)pamuklar bile bitmek üzereydi.Çifter gördüğünüz ürünlerin birini happy box'taki eşim melodram için diğerini kendim için aldım :)Umarım hoşuna gidecek bir kutu olur.Bir kaç saat içinde kutu fotoğraflarını paylaşacağım.

  Liste yaparak alışverişe çıkmıştım ve the balm'lar dışında her aradığımı alabildim.Ankamall gibi kalabalık yerlerde keyifle alışveriş yapılamadığına karar verdiğimden toplu alışverişler için artık NATAVEGA'yı tercih ediyorum.Tamam biraz uzak belki ama rahatça,strese girmeden alacağımı alıyorum.Üstelik çalışanların çoğu da güler yüzlü :)Totalde tüm bu gördüklerinize ödediğim miktar;


Hediye albüm vardı ama çoktan tükenmişti,alamadım.Alabilenler benim yerime de keyifle dinlesin olur mu :)


**Kısa bir süre önce dedemi kaybettim,annemin rahatsızlığıyla ilgilendim,sınavlarım vardı derken tüm bu olumsuzluklar azalmaya başlar başlamaz bloğuma kaldığım yerden devam ediyorum.Allah kimseyi sağlığından etmesin.
 Özellikle merak ettiğiniz ürün var mı?Siz indirimden neler aldınız?

12 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan :)Alışveriş yazısı okudukça gidip bir şeyler alasım geliyor.
    Başınız sağ olsun ve geçmiş olsun ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,indirimli alışverişe hangimiz dayanabiliyoruz ki :)

      Sil
  2. başınız sağolsun :(

    aldıklarınızı da güle güle kullanım.
    benim seçimlerim şöyleydi ; http://www.kontesce.com/2013/05/alveri-postas-gratis-anneler-gunu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,gördüm hepsi çok kullanışlı.Ben de balm standında dolandım ama aradıklarım yoktu malesef

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım aldıklarını:))
    başın sağolsun ve geçmiş olsun tatlım:(

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan^^ O ayak şeklindeki ayak bakım ürünlerini çok merak ediyorum. Başın sağolsun :( Geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün ikisini de ilk defa denedim,kokuları oldukça ferahlatıcı.Teşekkür ederim...

      Sil
  5. Oncelikle basın sagolsun ve geçmiş olsun cnm. Ben indirimden birtek benri pamuk fln alabildim cunku loreal lumi serisinden baz ve kapatıcı istiyordum ancak cuma gunu 3 magazaya birden bakmam ragmen stokları tukenmiş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz'ı bir kadın daha arıyordu ben mağazada dolanırken,NATAVEGA'da da yoktu.Teşekkür ederim ;)

      Sil
  6. başın sagolsun canım.Güzen gunlerde kullan hepsini. Kaçırdıgıma uzuldum ındırımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük bir indirim olmasa da alınabilecek şeyler vardı.Nasıl olsa sık sık tekrarlanıyor :)Diğer indirimde daha güzellerini alacağına eminim.Çok sağol...

      Sil