Blog Sakinleri

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Sahte Hesap Uyarısı


 Bir süredir blog adımı arattırmıyordum google amcada.Sanırım uzun zaman olmuş bakmayalı ki bu hesap gözümden kaçmış.Facebook kullanmadığımı takip edenler bilir.Açıkcası kullanma gereği de hissetmedim hiç.Burası bana yetiyor.Yeni yeni ınstagramda paylaşımlarım oluyor.Ama dediğim gibi facebook hesabım yok.

  Benden yaşça küçük olduğunu tahmin ettiğim bir arkadaş nedendir bilinmez benim bloğumun da yukarıda gördüğünüz görselini kullanarak bir hesap açmış.Kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum ama bana ait olmadığını bilmeniz gerekiyordu.Bir kaç fotoğraf paylaşmış.Admin arıyormuş bu arada.İlgililere duyrulur.

 Kısacası demem o ki;BANA AİT BİR FACEBOOK,TWİTTER HESABI YOKTUR.Instagramdan takip etmek isterseniz de tıklayıp hesabıma ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. yahu ne kadar beleşçi bir toplumuz kendine ait olmayan bir sayfaya birde admin mi arıyormuş sabır sabır!!!!

    YanıtlaSil