Blog Sakinleri

17 Eylül 2013 Salı

Ne güzel Mevsimsin Sen Sonbahar

for the love of fall....
  Yaz geldi geçti artık Sonbaharın içindeyiz.Sıcak içecekler içilmeye yavaş yavaş başlandı bile.Hatta çoğumuz mevsim geçisinde yılın ilk grip salgınına yakalandık :)
Ready for the colder seasons
Haydi herkes kalın kıyafetlerini çıkartsın ve sonbaharı kucaklayalım.
autumn morning
Sarı yapraklar dökülsün geçtiğimiz yollara,
Salep,    :  1 teaspoon instant tea, sahlep powder   2 teaspoons sugar   1 pinch cinnamon   1 1/2 cups milk   1 pinch cinnamon, for dusting   Directions:  1Place all ingredients in a saucepan.2Boil, whisking continuously, for 2 – 3 minutes.3Pour into two cups.4dust with cinnamon.5  enjoy.
Bol tarçınlı salepler içelim,
here's my heart. from the pages of a book, no less. My perfect valentine :).
Okuyamadığımız kitapları okuyalım,
Rain days
Yağmur yağıyor seller akıyor diye söylediğimiz tekerlemeler vardı eskiden,camdan yağmuru izlerken dalıp gidelim...
september
Bir önceki postta da yazdığım gibi sonbaharda doğdum ben.Eylül  demek ben demek.Severim bu mevsimi,renklerini,kokularını,dokularını.Ne yaz kadar sıcakkanlı ne kış kadar hırçın...Sonbahar benim için huzur demek.

3 yorum:

  1. En sevdiğim mevsim olduğunu bu sene anladım desem :') fotoğraflar içimi ısıttı

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar harika ama maalesef büyük şehirler sayesinde sonbahar kış hiç sevmediğim mevsimler. Ben baharın ilk günlerini seviyorum gündüz yaşanabilir sıcaklıktaki hava, gece hafifçe üşüten serinlik :)

    YanıtlaSil