Blog Sakinleri

9 Ekim 2013 Çarşamba

Yurtdışından Kargo Ücreti Ödemeden Alışveriş;Sheinside

 Online alışveriş hayatımıza girdiğinden beri hiç almam diyenimiz bile bir kaç parça ürün aldı malum sitelerden.Bizde online alışveriş henüz çok fazla gelişmemiş olsa da yurt dışında dünya çapında ücretsiz gönderim yapan site sayısı oldukça çok.O yüzdendir ki bir çoğumuz yabancı sitelere son zamanlarda sık girer çıkar olduk.

 Bahsettiğim sitelerden biri de sheinside .Kategori sayısı çok.Farklı modeller,klasikler,sporlar her çeşit var.Ben de buradan bir istek listesi hazırladım.Bakalım seçtiklerim sizin de hoşunuza gidecek mi?

Rose Red Long Sleeve Rhinestone Slim DressRed V Neck Sleeveless Zipper Flare Dress
Giy çık elbiseler,her dolapta olmalı.
Red Spaghetti Strap Sleeveless Pleated DressPink Purple Sleeveless Gypsy Print SundressIvory Round Neck Sleeveless Embroidery Dress
Havalar birden soğumaya başladı.Kazak,hırka olmadan olmaz;
Rose Red Folwer Pattern Metallic Yoke SweaterNavy Long Sleeve Geometric Pattern Pullover Sweater
Kışın bize en gerekli olan şey ise çeşit çeşit kabanlar,montlar :)
Yellow Fur Hooded Zipper Embellished Fleece Inside Military CoatBlack Contrast Leather Quilted Sleeve Zipper Coat

İşte benim istek listem böyle.Ürünler hoşunuza gitti mi?Siz istek listenize neleri eklediniz?

  Ücretsiz kargo olduğunu tekrar hatırlatıyorum.İncelemek için fotoğraflara tıklayabilir ya da buradan anasayfaya ışınlanabilirsiniz.Kucak dolusu sevgiler,

***Katılmak isterseniz şayet;yağmurun modası bloğunun sahibesi güzel bir çekiliş yapıyor.Üstelik sheinside sitesinde kullanabileceğiniz tamı tamına 50 dolar hediye çeki veriyor.Katılmak için hala vaktiniz var.14 Ekim son gün.Haydi çekilişe ışınlanalım :)

6 yorum:

  1. merhaba cnm pekı odeme secenekleri neler bu sitenın kapıda odeme varmı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)Havale,kredi kartı ve PayPal ile ödeme alıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. ürünlere baktım güzel şeyler var acaba güvenilirmidir kii (:

    YanıtlaSil
  4. Emin olmak adına google amcadan yardım almanı öneririm.Sorunsuz alışveriş yapan kişileri kolayca bulacaktır :)

    YanıtlaSil
  5. kazaklar ve elbiseler cok hoş. Biraz kurcalayayım su siteyi. tşkler.

    YanıtlaSil
  6. kırmızı elbise dışındakileri çok beğendim.:)

    YanıtlaSil