Blog Sakinleri

27 Kasım 2013 Çarşamba

Bugün Ne giydim:Siyah,Çİft Düğmeli Mont


Soğuk ve yağışlı bir Ankara gününden daha kocaman günaydın herkese:).Montlar,kabanlar,kazaklar bir süre önce hurçlardan çıkıp dolabımızda başköşeye oturmuştu.Zaman geçtikçe her birini daha çok kullanır olduk.
New Look Military Coat In Black
Çift düğmeli montları oldum olası severim ama "istediğim gibi" sade,şık,sıcak tutan bir model bulmak kolay değildi.Ya kolunda ya cebinde ya arkasında bir detayı mutlaka vardı,olmayanları da sıcak tutmuyordu.Sonunda istediğim gibi buldum da severek giyiyorum.

 Hem yumuşacık hem de sıcak tutan montları kim sevmez ki?

Mont:choies
Kot:Colins
Telefon kılıfı:Ebay


3 yorum:

  1. yerim o telefonu ya :)) bu arada bu tarz montları bende çok seviyorum ama dediğin gibi ince oluyorlar genelde:(

    YanıtlaSil
  2. col şıksın, güle güle kullan... :)
    http://gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil