Blog Sakinleri

1 Aralık 2013 Pazar

Benim Rengim:Altın Sarısı


   Başlığa aldanıp parıl parıl parlayan ya da cırt altınımsı renklere bayıldığımı düşünmeyin sakın :).Ben tam da bu ojenin tonunda; eskitilmiş görünümlü ya da çok cırt olmayan altınımsı hafif ışıldayan renkleri seviyorum.
Oje olarak kullanma sebebimse;hem çoğu kıyafetle kullanılabiliyor hem de soyulma vs.yapmıyor olması.Tek kat bile sürüldüğünde uzun süre tırnakta sabitleniyor.Üstelik çabuk kuruyor ve kolay sürülüyor.
   Ojenizi ilk gün sade haliyle kullanabilirken ikinci gün üzerine renk renk benekler,desenler yapabilir ya da sadece ufak bir dokunuş katabilir,farklılaştırabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Yılbaşında kırmızıyla kombinlenebilecek çok hoş bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinikle!Ben de en çok siyah sonra kırmızıyla yakıştırıyorum.

      Sil
  2. Tam zamanlama yılbaşının vazgeçilmez rengi:) benimde favorim! http://geceisiltisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh rengimiz aynı mı yok :)Altın sarısı :)

      Sil