Blog Sakinleri

17 Aralık 2013 Salı

Ne Giydim;Siyah Beyaz Damalı Kaban



 Sisli havalar ruhumuzu bunaltsa da bazen bir oje bazen içten bir gülümseme günümüze renk katabiliyor :)Böyle zamanlarda en güzeli mutlu hissettiğimiz şeyleri yapmak,giymek,yemek...
Dün benim de günüme neşe katan şey bu güzel kaban oldu.Siyah beyaz uyumunu sevdiğimi söylemiştim ve iki renge en çok pembeyi yakıştırıyorum.Tüylü boyunluğumu da üzerine takınca değmeyin keyfime :)
Kaban model itibariyle hoş ve farklı.Üstteki duruşunu çok sevdim.Siz de incelemek isterseniz tık tık.
Bu sezon hangi renk kabanları tercih ettiniz?Tek renk daha mı şık yoksa çift rekliler de seçilebilir mi?
                                                         Kaban:sheinside
                                                         Kot:Koton
                                                         Gömlek:Koton
                                                         Kolye:Hediye
                                                         Ayakkabı:Stradivarius
                                                         Kürklü Boyunluk:Defacto

3 yorum: