Blog Sakinleri

31 Aralık 2013 Salı

Ne Giydim;Siyah Önlük Misali Elbisem




Annelerimiz,babalarımız bizim gibi mavi önlüklerle gitmemişler okula.Siyah önlük,tahta çanta,lastik botlar...Bir de kızlarda olmazsa olmaz yandan iki örgü ve beyaz kurdele.

Biraz nostaljik oldu ama ben elbisemi severek giydim.Zaten severim böyle parçaları.Annem belki de o günleri canlandırdı gözünde ""bana bakarken.
Okula dönüş dedim yakasız olur mu hiç?Dantel yaka muntazam olmalı ki kapıda müdür yardımcısından azar işitmeden içeri girilebilsin :)Hatırlıyorum da tek tek alınırdık içeri :)Ne günlerdi ...


 Düztopuk, deri ayakkabılarımla giymeyi tercih ettim bugün için ama topuklu ayakkabıyla da hoş duracağını düşünüyorum.

  Yeni yıla merhaba derken öyle çok anı bırakacağız ki arkamızda...Ve bir o kadarını daha yaşayacağız iyi,kötü...

 Tek dileğim hepimiz için "huzur" dolu bir sene olması.2013 çok iyi bir yıl olmadı ama 2014 eminim harika geçecek :)

                                                   Elbise:Persunmall

1 yorum:


  1. .__________________*
    __________________^
    ________________^♥^
    _______________i^~~~^i
    _____________♥^~~~~^♥
    ____________ i^~Sağlıklı~^i
    __________♥^~Bereketli~^♥
    ___________^~~~Mutlu~~~^
    __________i^~~~Şanslı~~~^i
    ________♥^~~Aşk Dolu~~~^♥
    ________^~~Bir~~Yeni~~ Yıl~~^
    _______i^~~~~Diliyorum~~~~^ i
    ______♥^~~~~~~~~~~~~~~~^♥
    _____________♥#####♥
    _____________♥##### ♥

    YanıtlaSil