Blog Sakinleri

8 Aralık 2013 Pazar

Trendyol Alışverişim

Siyah Çizme 0891 (37)
Yılın ilk karını da gördük madem bot,çizme zamanı gelmiştir.Trendyol'da uzun zamandır hoşuma giden iki parçayı tekrar görünce aldım gitti.Teslimat süresi ayın 14-21 i arası olmasa daha iyi olurdu ama ne yapalım artık bekleyeceğiz :)Ayakkabılar DNR Fashion Fix kampanyasından

Akşam akşam alışverişe özendirmiş olmak istemem ama bakmakta fayda var :)Merak edenler için toplamda 109 lira ödedim.100 lira ve üzerine kargo bedava olduğundan kargo ücretinden de kurtulmuş oldum.

 Haftasonu en sevdiğim işlerden biri de alıp kahvemi site site gezinmek.Biliyorum ki bu keyfi seven tek kişi ben değilim :)

11 yorum:

  1. Ben de Colin's butiğinden bir çizme almıştım aynı bu model,ama su geçirdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm.İnternetten bir heves alıyoruz sonra problem çıkması üzücü oluyor.Umarım ben öyle bir sıkıntıyla karşılaşmam.

      Sil
  2. Güle güle giy , pek güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım gelince severim de iade etmek zorunda kalmam :)

      Sil
  3. cok guzelmıssssssssssssssssssss merak ettım bakalım nasıl :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım inşallah güzel çıkar de geri göndermem :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım. bende aynı kampanyanın bi öncekisinden almıştım ancak nefret ettim hatta kendime kızdım neden trendyoldan aldım diye ama biraz da şans işi benim başıma geleceği varmış.. Lastik çizme aldım bende zaten geç geliyor bi elime ulaştı 40 numara halbuki 37 sipariş vermiştim hemen aradım iade yapın elimizde varsa aynından gndeririz yoksa para iadesi dediler. e dedim şu an aynı kampanyadan zaten devam ediyor satışı birini bana ayırın işte hayır olmaz prosedür geregi elimize ulaşmadan yapamayız dedi. sonrasında iade ettim hiç ses yok ne mail ne bişey aradım elimizde yok kalmadı iade yapcaz dediler.anlican yılan hikayesine döndü üstüne o gün yagmurda sırılsıklam oldum=)) sonra gene sipariş verdim ürünün elime ulaşması 20 gün surdü. Moralini bozmak için anlatmadım seninki emininm dogru gelecektir ama trendyol yazısını görünce bile hala sinir oluyorm =))

    YanıtlaSil
  5. artı keşke yoruma açsalar şu alışveriş sitelerini böylece insanlar deneyimlerini yazar biz de iade etmek zorunda kalmayız. mesela bana gelen çizmenin kalıbı dar 38 daha ii olurdu başkasın yorum yazsa direk 38 seçerdim. Neyse canım içimi doktüm galiba sana=)) k.bakma

    YanıtlaSil
  6. Canımm çok geçmiş olsun.Benim de buna benzer bir olay başka bir sitede başıma gemişti.Para iadesi yapmışlar yine ama tabi insan beğendiği ürünü doğru teslim almak,severek kullanabilmek istiyor.Seni çok iyi anlıyorum.İnşallah başına tekrar böyle bir olay gelmez.Trendyol ben de çok sık olmasa da zaman zaman tercih ediyorum.Bakalım sonuç güzel mi olacak :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba:)
    güle güle kullanın çok hoş.

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım :)) İnternet alışverişi tam bir bağımlılık yapıyor haklısın bende akşamları alıyorum elime bilgisayarı site site alışveriş :)))

    YanıtlaSil