Blog Sakinleri

24 Ocak 2014 Cuma

Barok Desen Gömlek


Saray ihtişamını kim sevmez ki?Barok desenler bir sezon çok gözdeydi,hatırlarsınız.Hala vitrinlerde barok desenli parçalar görüyoruz,eskiye nazaran az da olsa.Ben de "desen" seven biriyim.Yalnız desen üstüne desen kullanmaktan çok bir desenli bir sade parçayla o günü tamamlarım.

Pantolonumu annem seçmişti,alırken.Başta hoşuma gitmese de duruşunu zamanla çok sevdim.


Gömlek elime ulaştığında neyle giysem derken,dolabın bir köşesinde ilgilenmediğim pantolonumu farkettim.Ortaya böyle bir görüntü çıktı.

Kolyeyi daha net olarak farklı bir postta göreceksiniz."İyi ki almışım" dediğim parçalardan biri...
                                                 Gömlek:Persunmall 
                                                  Kolye:Persunmall
                                                   Pantolon:Adl
                                                 

4 yorum:

  1. bence sonuç çok hoş ama siyah pantolonla uyumunu daha cok sevdim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Siyah benim de ilk aklıma gelendi ama gömleğin siyah gibi görünen detayları laciverte daha yakın tonda.O yüzden ilk tercihim böyle oldu ama bir daha ki sefere koyu renk pantolon ya da etekle düşünüyorum.<3

    YanıtlaSil
  3. kolye cok güzelmiş
    en güzel taş rengini seçmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle!Ben de çok beğendim.Güzel yorum için ayrıca teşekkürler <3

      Sil