Blog Sakinleri

25 Ocak 2014 Cumartesi

Desenli Kupalar;Bir Gimsa Alışverişi

gimsa-alışveriş-ankaragimsa-desenlikupa

Bitki çayı ve kahve içmek benim için ayrı keyif.Tabi haliyle kupada da içmek lazım  ve evde renk renk,desen desen kupalar bulunuyor.Ruh halime o an hangisi uygunsa elim gidiyor ve ,kullanıyorum.Son aldıklarım Gimsa'dan.
gimsa-alışveriş-ankaragimsa-desenlikupa
Üstelik inanması zor olacak ama sadece 3.5 lira.İnternette aynılarını en az 2 katı fiyatla satan kişileri gördükçe inanamıyorum.Ve eminim ki bir çoğu benim aldığım fiyata,belki daha uyguna satın alıyorlar.Tabi çok çok daha kaliteli satanlara değil lafım.

Benim severek kullandığım kupaları gördüğünüze göre gelelim ilham kaynaklarımıza;
coffee cup wall.
Benim gibi her gün farklı kupa kullanmayı sevenler için güzel bir çözüm.
coffee cup shelving.
Bu da en değerli kupalar köşesi olsun :)

6 yorum:

  1. suslu ve pembe dünyam bayılcagım sımdı bende nları arayıp bulamayanlardnım ve nete cok pahalı *-* bneı bnden aldın....aglayacagımmmm sımdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim gerçekten internet üzerinden fazla fazla kar koyarak satılıyor.Keşke aynı şehirde olsak ta sen de bakabilsen bahsettiğim yere.İnanılmaz güzel ve ucuz parçalar var.

      Sil
  2. ben de aynı kupayı aynı fıyata yunus markette görmüştüm ama gimsa
    her konuda ucuz cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yunus markete de bakmak lazım o zaman :).Gimsa gerçekten son zamanlarda harika tasarım ürünleri çok ucuza satıyor.

      Sil
  3. ankarada yasarken sırf dolaşmış olmak için giderdim gimsaya... Güle güle güzel günlerde kullan kupalarını... :)) Ah ahh, ankarada olmak vardı...

    YanıtlaSil
  4. Ay kupa bir tutku ya, resmen takıntı oluyor bir süre sonra (:

    YanıtlaSil