Blog Sakinleri

7 Ocak 2014 Salı

Leopar Desenli Ayakkabılar

Ponyskin Leopard Pointed Heeled  Shoes
 Hem alışveriş yapmayı hem mağaza gezmeyi sevdiğimden;hemen hemen her mağazada ne var ne yok bilirim.
Ondandır ki gözüme bu ara sürekli takılan şey;ayakkabılarda leopar,zebra deseni.
Leopard Ponyskin Heeled ShoesZabra Sandals With Ankle Strap
 Bu desenlere gözümüz zaten alışık ama bir de geometrik desenler ve karışık renk ayakkabılar var...
Contrast Leather Pointed Heels
Leopar delisi değilim ama desen olarak sevenlerdenim.
Ponyskin Leopard Pointed Heeled  ShoesRed Puff Print A-line Dress
Baştan aşağı ya da üç beş parça kullanılmasının dışında ufak detaylarda göze hoş geldiğini düşünüyorum.Tercihimiz leopar desenli bir ayakkabı olacaksa misal;fuşya,mor,lacivert,sade bir elbiseyle çok da hoş görünecektir.

4 yorum:

  1. Leoparı tek renk kıyafetlerde, sade kombinlerde çok seviyorum ben, kesinlikle ben de ufak detaylarda kullanılmasının daha şık duracağı kanaatindeyim tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartıyı sevmeyen biri daha :).Baştan Aşağı leopar giyinmek hiç bana göre değil.

      Sil
  2. Leopar aşkıyla yanıp tutuşan bir ben değilmişim demek kiiiii :)
    Ben de minik detaylarda kullanmayı çok seviyorum. Mesela simsiyah giyinip leopar deseni ojeler yapmayı.. Teşekkürler paylaştığınız için, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki hayır :)Yalnız olur musun hiç :)Ben de ddiğin gibi siyah elbisede detay olarak kullanmayı severim.Ama renkli şeylerle de güzel oluyor.

      Sil