Blog Sakinleri

4 Ocak 2014 Cumartesi

Ne Giydim;Desenli Şifon Gömlek&Tayt


Tayt rahatlığını özellikle gömlekle çok seviyorum.Benim için tam bir giy çık kombini.

Taşlı,rengarenk kolyeler son zamanlarda altın çağını yaşıyorken ben de bol bol kullanıyorum.

Böyle kombinler için de tercih ettiğim saç modeli at kuyruğu.Gömlek aslında biraz ince olduğundan yazın renkli pantolonlarla çok daha şık ve kullanışlı olacak.Siz de benim gibi tiril tiril gömlekleri seviyor musunuz?

                                                      Gömlek:Persunmall
                                                      Kolye:Addax
                                                      Tayt:Faruk ekin

3 yorum:

  1. güzelim harika kombinlemişsin gömleği kolye ile... çok şık :)

    YanıtlaSil
  2. kolyen çok şık gerçekten... bazı hacimli kolyeler bana çok abartılı geliyor... bu gömleğe çok yakışmış...
    sevgiler,
    http://gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Gömleğin etnik deseni
    taşlı kolye ile birleşince çok hoş olmuşş
    güzel günlerde giy tatlım

    YanıtlaSil