Blog Sakinleri

12 Ocak 2014 Pazar

Ne Giydim?Gri Salaş Tunik

 Tunikleri rahatlığından dolayı seviyorum ve ister spor ister şık kombinler yaparak kullanabiliyorum.Özellikle salaş olanlar ve kumaşı üzerimdeki gibi tiriltiril olanlar gerçekten kurtarıcı.Sıkıcı bir pazartesi gününü rahat geçirmek isteyenler benim gibi tercih edecektir.

Genel itibariyle sadelikten yana olduğum doğrudur ama aksesuarlarda biraz daha pırıltı seviyorum.Tabi boynumdaki kolyeyi seçmemin bir nedeni de bu kadar sadeliğe az da olsa ışıltı katabilmekti.

Aynı kumaştan yapılan hırkaları da almıştım ve severek hem onları hem de bu tuniği kullanıyorum.Unutmadan olduğunuzdan daha ince gösterdiğini de göz ardı edemem :).Hazır indirim dönemindeyiz ben de böyle bir şey arıyorum diyenler Batik mağazalarına bakmalı.
                                                        Tunik:Batik
                                                        Kolye:Koton

2 yorum:

  1. salaş gri tunikler hep favorimdir benimde:))) hiç kendimi alamıyorum onları almaktan:P çok yakışmış cnm:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım benim güzel yorumun için teşekkürler.Ben de artık almaktan alıkoyamıyorum kendimi.İnanılmaz kullanışlı ve rahat :)

    YanıtlaSil