Blog Sakinleri

12 Şubat 2014 Çarşamba

Kentpark Avm ;By Antakya ve Bordo Montum


demliçay-alışveriş-kentparkavm-hataymutfağı

Kaban denilince bu sezon akla gelen iki renk vardı benim için;bordo ve pembe.Tabi askeri desenleri de çok sevdik ama ben daha renkli kabanlar kullanarak yeterince sıkıcı ve renksiz olan bu günlere renk katmayı seviyorum.

Geçen gün ınstagramdan takip edenler bilir;Kentpark avmnin alt katında bulunan by antakya ya gittik annemle.Kız kıza güzel bir yemek yemekti hayalimiz.Gerçekten öyle de oldu.İş çıkışı gittiğimden masadakileri fotoğraflamak aklıma bile gelmedi ,öyle acıkmıştım.Taki çaya dek :)

demliçay-alışveriş-kentparkavm-hataymutfağı-bodromont-yünmont-yurtdışıkıyafetalışverişi
Benim gibi yöresel tatları sevenlerdenseniz gidip karışık meze tabağı isteyin,zevkinize uygun bir kebap,olmazsa olmaz içli köfte ve ardından mis kokulu demli çay :)Fiyatları da ortalama yerlerle aynı.İki kişi enfes tatlar damağımızda kalarak toplamda 50 lira ödedik.Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü,servis hızlı,lezzetler güzel...

Asıl konuyu es geçmek istemiyorum.Persunmall dan aldığım şarap rengi,bordo tonlu montum gerçekten çok sıcak tutuyor.Özellikle akşam ayazından güzel koruyor.
bodromont-yünmont-yurtdışıkıyafetalışverişi
Ben 34-36 giyen biriyim genel olarak ama üst bedenim hep 34.O yüzden tercihim Small olmuştu ve iyiki de öyle olmuş.Siz bel itibariyle biraz daha kalın yapılıysanız Medium almakta fayda var.Söyleyin bakalım bordo kabanımı sevdiniz mi?
                                           Mont:Persunmall

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder