Blog Sakinleri

9 Nisan 2014 Çarşamba

Bir Çeşit Bahar Sendromu


Uzun saçlı olduğumdan düz fönü çok sık tercih ediyorum ama bir süre sonra ondan da bunalınca krıık fön,su dalgası gibi modeller ilgimi çekiyor.Derken daha sık görsel bulmaya başlıyorum o mu bu mu olsun diye.

 Bu süreci de atlatınca saçımı kestirmeli miyim,boyatsam mı acaba'lar aklımda dolanırken baharın da bir çeşit geçiş dönemi olduğunu hatırlatıyorum kendime ve aklımda dönüp duran SAÇma fikirleri bir kenara bırakıyorum :).


Bu bahar  değişimimi eyeliner sürüşümde ve saç modelimde yaptım.Büyük hüsranlar yaşamadan baharı da atlatırım artık.Geçiş mevsimlerinde değişiklik arayan yalnız ben miyim?Siz neleri değiştirdiniz hayatınızda?Ya da kendinizde?

1 yorum:

  1. değişiklik iyidir kuzum, arada kestir yine uzar nasılsa
    korkma radikal değişiklikler bitanedir
    bak bana :D hiç korkuyormuyum :D

    YanıtlaSil