Blog Sakinleri

9 Nisan 2014 Çarşamba

Ne Giydim;Çiçek Desenli Elbise Ve Pembe Çanta


 Yaza hepimiz hazırız değil mi?Yaz demek renk demek,desen demek,enerji demek...Yaz demek;kış uykusundaki tüm duyguların açığa çıkması demek :)Bu sezon pastel renkler,özellikle de lila çok gözde.Bir kaç parça edinmekte fayda var.Bir oje olur,babet olur,çanta olur...
 Ben de pastel tonları severek kullanmaya başladım.Çantamı seçerken lilasında da gözüm kalmadı değil ama pembe sevgim yine ağır bastı ve bu rengi atıverdim sepetime.İyiki de öyle yapmışım dedim geldiği zaman.Rengi tam göründüğü gibi.Ne cırt,ne çok mat.
 Elbisemi de gördüğüm an beğenmiştim.Almak için bir süre bekledim ve elime geçince hem üzüldüm hem sevindim.İçinde astara dair hiçbir şey yoktu.Ben de iç giyim mağalzalarında kolayca bulunabilecek ten rengi bir kombinezon aldım ve bu sorunu böylece hallettim.
Gördüğünüz gibi elbisenin kumaşı incecik,desenleri gayet şık.

 Yurtdışından elbise alırken beden ölçülerine çok dikkat etmeden direk 36 alıyorum ama boy uzunluğu benim için çok önemli.Siz de elbise alırken boy uzunluğuna bakın ki elbise diye aldığınız şey tunik çıkmasın.Bpy uzunluğum 1.68,elbise için 85 cm benim tercihim.Bu uzunluğu baz alabilirsiniz.

***Fotoğraflara ve alttaki bağlantılara tıklayarak hem elbise hem de çantayı nereden ve ne kadara aldığımı görebilirsiniz.Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin :)***

Elbise:Persunmall
Çanta:Lovelyshoes

1 yorum:

  1. cnmmmmmm ben hiç görmemiştim bu elbiseyi nasıl tatlı öyle deseni! çok güzel bir seçim yapmışsın çoook beğendim:)))) güzel günlerde giy!

    YanıtlaSil