Blog Sakinleri

9 Eylül 2014 Salı

Yakında Blogta...

yakındablogta-tatilyazısı-hediyeçekilişi
Merhaba sevgili blog sakinleri :).Çok kısa zaman sonra burada olacak yazıları sıralayacak olursam ; Bodrum/Bitez tatil'i bir diğeri kozmetik bir diğeri de alışveriş yazısı .Bloğumuzda bir takım değişiklikler oldu ben bu halini çok sevdim umuyorum ki sizlerin de hoşuna gitmiştir.(Melodram'a tekrar kucak dolusu öpücükler)

 Hediye çekilişi yapmayalı uzun zaman oldu ve doğum günüm yaklaşıyorken(17 Eylül) ben de bu vesileyle birine hediye vermek istiyorum.Yakında çekiliş yazısı da burada olacak.Siz de bu sırada gerek Pinterest gerek Instagram üzerinden beni takibe alabilir,neler yaptığımı,neler paylaştığımı görebilirsiniz.

 En kısa sürede görüşmek üzere ;)

***Görsel;iş yerinde benim gibi acıkıp,canı tatlı isteyenlere ithafen eklenmiştir.***

6 yorum:

  1. bende cok begendım canım yazılarınıda beklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,beğenmene sevindim.Ben de senin zayıflama hikayeni merakla bekliyorum.

      Sil
  2. Heyecanla bekliyoruz, benim de dodomgünüm 18 eylül, burçtaşız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel,bir Başak burcu daha...Şimdiden nice yaşlara o zaman ,her ikimiz için de :)

      Sil
  3. bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. güzel yazılarınız var.

    YanıtlaSil