Blog Sakinleri

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Amutiya Argan Yağı İçeren Kozmetik Ürünleri


 Şimdi size yeni tanışacağımız bir marka olan aslen İran 'ın önemli markalarından biri olan ,İtalya patenti ile İranda üretilen Amutiya markasına kocaman merhaba dememiz gerekiyor.Ülkemizde kısa zamanda online satışa da geçecek marka ,özellikle içerik açısından dikkat çekici.Son zamanlarda kullandığımız kozmetik ürünlerin etkisi,kullanımı dışında aynı zamanda içeriğiyle de ilgilenir olduk.

Markanın en hoşuma giden yönü ; içeriğinden argan yağı barındıran ürünler üretmesi.

Argan yağını hemen hemen hepimiz saç ve cilt bakımında kullanıyorduk ama yine de kısaca argan yağının faydalarından  bahsedecek olursak;

*Cildin sıkılaşmasını sağlayan argan yağı kırışıklıkları azaltmaktadır.
*Cildin yumuşamasına katkı sağladığı gibi sivilce tedavisinde de oldukça olumlu sonuçlar alınabilmektedir.
*Güneşin zararlı ışınları, stres, yorgunluk, sigara, çevre kirliliği vs. gibi etkenlerin olumsuz etkileri argan yağı ile ortadan kaldırılabilir ve cilt hücrelerinin yenilenerek cildin yeniden canlanması sağlanabilir.
*Cildin iltihaplanmış ve tahriş olmuş bölümlerinde onarıcı ve iyileştirici etkisi bulunmaktadır.
*Hem yağlı ciltlere hem de kuru cilt sahibi kişilerin kullanımına uygun olduğu gibi hamilelik çatlaklarını da önlemeye yardımcıdır.

Firmanın ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor ki bu aslında önemli bir nokta.Ürün ambalajları sade ve kullanışlı.Özellikle maskaralarını çok merak ediyorum ve ilk deneyeceğim ürünler göz ürünleri olacak.
 Malum İranlı kızların göz makyajına düşkünlüğü ortada.Amutiya dan göz ürünlerinde istdiğim performansı alırsam vazgeçilmez ürünlerim arasına bile girebilir.

En kısa zamanda detaylı incele burada olacak,

Ürünleri denemem için gönderen Amutiya ailesine teşekkürler,

Kucak dolusu sevgiler,

4 yorum:

  1. ilk defa duydum bu markayı nasıl güzel mi?

    YanıtlaSil
  2. Dün ve bugün ilk defa rimelini kullandım,her zaman kullandığım ürünlerle eşdeğer hatta çıakrtırken gözümü ne kızarttı ne yanma oldu.İlerleyen günlerde detaylı paylaşım yapacağım <3

    YanıtlaSil
  3. Ben de ilk defa duydum bu markayı. Yorumlarını bekliyorum o zaman merakla :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu markayı ilk kez duyuyorum. Yalnız lipglossları yoğun ve güzel görünüyor

    YanıtlaSil