Blog Sakinleri

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Gliss Million Gloss Işıltısı İle Parlayan Saçlar

 Öncelikle benim için en ilgi çekici nokta kesinlikle ürünün ışıl ışıl olan görüntüsü oldu.Özellikle raflarda kesinlikle ben buradayım diyen bir rengi var.Daha sonra kokusu da bu kadar güzel bir ürün olduğunu anlayınca elime geçtiği ilk gün itibariyle kullanmaya başladım.

 Saçta temizlik hissi veren yoğun bir köpürmesi var.Benim gibi temizlik düşkünü kişiler için şampuanda en önemli şeylerden biri de köpük köpük olması.Belki çok sağlıklı değil ama yine de o şekilde inanın daha temiz gibi hissediyorum.

Gliss Million Gloss kolay arınıyor ve şampuan dışı ekstra bir ürün kullanmaya gerek kalmadan kolay şekillenen,parlak ve yumuşak saçlara sahip oluyorsunuz.Aşağıdaki gibi benim saçımda olan etkisini rahatlıkla görebilirsiniz.Yalnız şunu da söylemeliyim ki benim saçlarım kalın telli ve kuru.Belki bu yüzden ekstra ürün kullanmama gerek kalmadı.Ama ince telli,boyalı ya da yağlı saçlarda etkisi farklı olabilir.
Kokusu yaklaşık iki gün saçta kalıyor.Saça ışıltı katmak haricinde kuru olan saçlarıma da iyi geldiğini söyleyebilirim.Diğer şampuanlar gibi saç uçlarımı aşırı şekilde kurutmadı.Ama en güzeli tabiki saça verdiği ışıltı...


Ürünü iş arkadaşlarım ve yakın aile bireylerine verdim.İş arkadaşlarım  memnun kaldıklarını ve saçlarının inanılmaz parladığını,saç kremi kullanmaya gerek kalmadığını söylüyorlar.

 Saçtaki ışıltı ilk 2 3 kullanımdan sonra herkes tarafından fark edilebiliyor.Aile bireyleri ise ışıltıdan çok ürünün kokusunu sevdiler.Saçın kolay şekillenmesi de cabası.Markaya ve FikriMühim'e teşekkürler.Yine güzel bir ürün denememize vesile oldu.




2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takipteyim. sizi de kendi bloguma beklerim :)) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de inanılmaz parlak görünüyor saçlar en kısa zamanda denemeli:)))

    YanıtlaSil